×
×

تدوین برنامه‌های درسی با توجه به تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان ابتدایی

  • کد نوشته: 361694
  • ۱ اردیبهشت
  • 0 بازدید
  • ۰
  • تهران-ایرنا- بهره‌گیری از روش‌های فعال یادگیری مانند پروژه‌محوری، کار گروهی و یادگیری مبتنی بر مساله می‌تواند باعث افزایش مشارکت دانش‌آموزان شود، در این راستا معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که برنامه‌های درسی تدوین شده است که به تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان توجه دارد و امکان یادگیری بهتر را برای کودکان فراهم می‌کند.

    تدوین برنامه‌های درسی با توجه به تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان ابتدایی
  • اندیشه شیروان

    تهران-ایرنا- بهره‌گیری از روش‌های فعال یادگیری مانند پروژه‌محوری، کار گروهی و یادگیری مبتنی بر مساله می‌تواند باعث افزایش مشارکت دانش‌آموزان شود، در این راستا معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که برنامه‌های درسی تدوین شده است که به تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان توجه دارد و امکان یادگیری بهتر را برای کودکان فراهم می‌کند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *