زاهدان – ایرنا – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پاسخگویی مردمی اولویت مرکز پاسخگویی و پایش خدمت این اداره کل بوده بطوریکه از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه، ۱۳ هزار و ۸۹۶ تماس از طریق سامانه ۱۲۴ به ثبت رسیده است.
زاهدان – ایرنا – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پاسخگویی مردمی اولویت مرکز پاسخگویی و پایش خدمت این اداره کل بوده بطوریکه از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه، ۱۳ هزار و ۸۹۶ تماس از طریق سامانه ۱۲۴ به ثبت رسیده است.
زاهدان – ایرنا – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پاسخگویی مردمی اولویت مرکز پاسخگویی و پایش خدمت این اداره کل بوده بطوریکه از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه، ۱۳ هزار و ۸۹۶ تماس از طریق سامانه ۱۲۴ به ثبت رسیده است.
دیدگاهتان را بنویسید