×
×

رسیدگی شبانه‌روزی به گزارش‌های مردمی در سیستان و بلوچستان؛ ثبت ۱۴ هزار تماس در سامانه ۱۲۴

  • کد نوشته: 314027
  • ۹ اسفند
  • 3 بازدید
  • ۰
  • زاهدان – ایرنا – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پاسخگویی مردمی اولویت مرکز پاسخگویی و پایش خدمت این اداره کل بوده بطوریکه از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه، ۱۳ هزار و ۸۹۶ تماس از طریق سامانه ۱۲۴ به ثبت رسیده است.

    رسیدگی شبانه‌روزی به گزارش‌های مردمی در سیستان و بلوچستان؛ ثبت ۱۴ هزار تماس در سامانه ۱۲۴
  • اندیشه شیروان

    زاهدان – ایرنا – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پاسخگویی مردمی اولویت مرکز پاسخگویی و پایش خدمت این اداره کل بوده بطوریکه از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه، ۱۳ هزار و ۸۹۶ تماس از طریق سامانه ۱۲۴ به ثبت رسیده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *