بجنورد- ایرنا- انتظار از رسانهها در عصر فناوری اطلاعات دیگر تنها «خبردادن» نیست، بلکه آنها باید به تحلیل و شفافسازی بپردازند و از ایفای نقش صرفا تبلیغاتی دوری کنند اما آیا رسانههای خراسانشمالی این تغییرات را درک کرده اند؟
بجنورد- ایرنا- انتظار از رسانهها در عصر فناوری اطلاعات دیگر تنها «خبردادن» نیست، بلکه آنها باید به تحلیل و شفافسازی بپردازند و از ایفای نقش صرفا تبلیغاتی دوری کنند اما آیا رسانههای خراسانشمالی این تغییرات را درک کرده اند؟
بجنورد- ایرنا- انتظار از رسانهها در عصر فناوری اطلاعات دیگر تنها «خبردادن» نیست، بلکه آنها باید به تحلیل و شفافسازی بپردازند و از ایفای نقش صرفا تبلیغاتی دوری کنند اما آیا رسانههای خراسانشمالی این تغییرات را درک کرده اند؟
دیدگاهتان را بنویسید