×
×

جشنواره‌های رسانه‌ای؛ پلی میان اصالت، نوآوری و مسئولیت اجتماعی

  • کد نوشته: 324364
  • ۱ فروردین
  • 0 بازدید
  • ۰
  • یزد _ ایرنا _ در جهانی که رسانه‌ها به موتور محرکِ شکل‌دهی افکار عمومی تبدیل‌شده‌اند، جشنواره‌های رسانه‌ای نه‌تنها محفلی برای کشف استعدادها، بلکه عرصه‌ای برای بازتعریف مسئولیت‌های حرفه‌ای اصحاب قلم و تصویر هستند.

    جشنواره‌های رسانه‌ای؛ پلی میان اصالت، نوآوری و مسئولیت اجتماعی
  • اندیشه شیروان

    یزد _ ایرنا _ در جهانی که رسانه‌ها به موتور محرکِ شکل‌دهی افکار عمومی تبدیل‌شده‌اند، جشنواره‌های رسانه‌ای نه‌تنها محفلی برای کشف استعدادها، بلکه عرصه‌ای برای بازتعریف مسئولیت‌های حرفه‌ای اصحاب قلم و تصویر هستند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *