×
×

وزیر ارتباطات: نارضایتی‌ مردم از دریافت مرسولات پستی پیگیری شود

  • کد نوشته: 233017
  • ۶ دی
  • 42 بازدید
  • ۰
  • تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره نارضایتی‌های مردم از خدمات پست به خصوص دریافت مرسولات گفت: این مسائل نیاز به مراقبت و پیگیری جدی دارد تا باعث کمرنگ شدن زحمات کل مجموعه و کاهش اعتبار مجموعه پست نشود.

    وزیر ارتباطات: نارضایتی‌ مردم از دریافت مرسولات پستی پیگیری شود
  • اندیشه شیروان

    تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره نارضایتی‌های مردم از خدمات پست به خصوص دریافت مرسولات گفت: این مسائل نیاز به مراقبت و پیگیری جدی دارد تا باعث کمرنگ شدن زحمات کل مجموعه و کاهش اعتبار مجموعه پست نشود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *