تهران – ایرنا – مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بیمه سرمد در نخستین روزهای کاری سال جدید، در دیدارهای جداگانه با معاونین، مدیران و کارکنان شرکت به ارائه رهنمودهای خود در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سهامداران پرداختند.
تهران – ایرنا – مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بیمه سرمد در نخستین روزهای کاری سال جدید، در دیدارهای جداگانه با معاونین، مدیران و کارکنان شرکت به ارائه رهنمودهای خود در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سهامداران پرداختند.
لینک خبر: https://andisheshirvan.ir/?p=342299