×
×

افزایش رضایت مشتریان تا کاهش زمان انتظار/ ارائه خدمات نوین امدادی به مشتریان

  • کد نوشته: 343560
  • ۱۸ فروردین
  • 0 بازدید
  • ۰
  • تهران- ایرنا- طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۴ سایپا، که از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته آغاز و در ۱۵ فروردین ماه پایان یافت، با هدف بهبود خدمت‌رسانی و کاهش زمان انتظار مشتریان اجرا شد.

    افزایش رضایت مشتریان تا کاهش زمان انتظار/ ارائه خدمات نوین امدادی به مشتریان
  • اندیشه شیروان

    تهران- ایرنا- طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۴ سایپا، که از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته آغاز و در ۱۵ فروردین ماه پایان یافت، با هدف بهبود خدمت‌رسانی و کاهش زمان انتظار مشتریان اجرا شد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *