×
×

همکاری بین‌المللی در راستای ضرورت محدودسازی بازاریابی دیجیتال دخانیات

  • کد نوشته: 12230
  • ۲۷ تیر
  • 107 بازدید
  • ۰
  • تهران- ایرنا- رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا) گفت: در اجلاس سازمان بهداشت جهانی در رابطه با محدودسازی بازاریابی دیجیتال دخانیات در مورد تجربه کشورها در رابطه با تبلیغ و ترویج دخانیات و ممنوعیت‌های مربوط به بازاریابی دیجیتال، مطرح شد و نمایندگان ایران نیز تجربیات و دستاوردهای کشور را ارائه کردند.

    همکاری بین‌المللی در راستای ضرورت محدودسازی بازاریابی دیجیتال دخانیات
  • [caption id="attachment_317951" align="alignnone" width="1024"]اندیشه شیروان اندیشه شیروان[/caption]

    تهران- ایرنا- رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا) گفت: در اجلاس سازمان بهداشت جهانی در رابطه با محدودسازی بازاریابی دیجیتال دخانیات در مورد تجربه کشورها در رابطه با تبلیغ و ترویج دخانیات و ممنوعیت‌های مربوط به بازاریابی دیجیتال، مطرح شد و نمایندگان ایران نیز تجربیات و دستاوردهای کشور را ارائه کردند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *