×
×

سازمان تنظیم مقررات به شکایات مردم رسیدگی کند/ملاک پیشرفت فیبرنوری «اتصال» است نه «پوشش»

  • کد نوشته: 275974
  • ۸ بهمن
  • 14 بازدید
  • ۰
  • تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات با بیان اینکه ملاک پیشرفت در حوزه شبکه ثابت پرسرعت فیبرنوری فقط «اتصال» مردم است، نه «پوشش» افزود: از سازمان تنظیم مقررات خواسته‌ام که رسیدگی به شکایات مردم دقیق صورت بگیرد و تا حصول نتیجه از کوتاهی هیچ شرکت و اپراتوری به سادگی عبور نکنند.

    سازمان تنظیم مقررات به شکایات مردم رسیدگی کند/ملاک پیشرفت فیبرنوری «اتصال» است نه «پوشش»
  • اندیشه شیروان

    تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات با بیان اینکه ملاک پیشرفت در حوزه شبکه ثابت پرسرعت فیبرنوری فقط «اتصال» مردم است، نه «پوشش» افزود: از سازمان تنظیم مقررات خواسته‌ام که رسیدگی به شکایات مردم دقیق صورت بگیرد و تا حصول نتیجه از کوتاهی هیچ شرکت و اپراتوری به سادگی عبور نکنند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *