×
×

رضایت مردم معیار اصلی ارزیابی عملکرد مدیران است

  • کد نوشته: 363046
  • ۱ اردیبهشت
  • 0 بازدید
  • ۰
  • یزد _ ایرنا _ مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، خدمت به مردم را عبادت دانست و بر مردم‌داری به عنوان محور اصلی دولت وفاق ملی تأکید کرد و گفت: رضایت مردم معیار اصلی ارزیابی عملکرد مدیران است.

    رضایت مردم معیار اصلی ارزیابی عملکرد مدیران است
  • اندیشه شیروان

    یزد _ ایرنا _ مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، خدمت به مردم را عبادت دانست و بر مردم‌داری به عنوان محور اصلی دولت وفاق ملی تأکید کرد و گفت: رضایت مردم معیار اصلی ارزیابی عملکرد مدیران است.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *