×
×

۱۵ هزار و ۵۰۰ بار صدای مردم شنیده شد؛ عملکرد موفق سامانه ۱۲۴ در سیستان و بلوچستان

  • کد نوشته: 366413
  • ۴ اردیبهشت
  • 0 بازدید
  • ۰
  • زاهدان – ایرنا – مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از پاسخگویی به حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ تماس سامانه ۱۲۴ طی سال گذشته خبر داد.

    ۱۵ هزار و ۵۰۰ بار صدای مردم شنیده شد؛ عملکرد موفق سامانه ۱۲۴ در سیستان و بلوچستان
  • اندیشه شیروان

    زاهدان – ایرنا – مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از پاسخگویی به حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ تماس سامانه ۱۲۴ طی سال گذشته خبر داد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *