×
×

توسعه کمی و کیفی شبکه فروش از طریق تحول دیجیتال و تیم‌سازی

  • کد نوشته: 371212
  • ۸ اردیبهشت
  • 0 بازدید
  • ۰
  • تهران- ایرنا- معاون بازاریابی و شبکه فروش در همایش سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته به منظور آموزش و توانمندسازی نمایندگان در زمینه استفاده از فناوری‌های دیجیتال گفت: این آموزش‌ها شامل کارگاه‌های تخصصی و ارائه دوره‌های آموزشی آنلاین از منابع معتبر خواهد بود که به نمایندگان کمک می‌کند […]

    توسعه کمی و کیفی شبکه فروش از طریق تحول دیجیتال و تیم‌سازی
  • اندیشه شیروان

    تهران- ایرنا- معاون بازاریابی و شبکه فروش در همایش سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته به منظور آموزش و توانمندسازی نمایندگان در زمینه استفاده از فناوری‌های دیجیتال گفت: این آموزش‌ها شامل کارگاه‌های تخصصی و ارائه دوره‌های آموزشی آنلاین از منابع معتبر خواهد بود که به نمایندگان کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای بهره‌برداری از ابزارها دیجیتال را کسب کنند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *