×
×

معاون استاندار کرمانشاه: رضایتمندی ارباب‌رجوع و کارکنان محور امور اداری استان باشد

  • کد نوشته: 373805
  • ۹ اردیبهشت
  • 0 بازدید
  • ۰
  • کرمانشاه- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: همه امور اداری باید با هدف رضایتمندی کارکنان و ارباب‌رجوع طراحی و اجرا شود تا زمینه ارائه خدمات مؤثرتر و شایسته‌تر در دستگاه‌های اجرایی فراهم گردد.

    معاون استاندار کرمانشاه: رضایتمندی ارباب‌رجوع و کارکنان محور امور اداری استان باشد
  • اندیشه شیروان

    کرمانشاه- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: همه امور اداری باید با هدف رضایتمندی کارکنان و ارباب‌رجوع طراحی و اجرا شود تا زمینه ارائه خدمات مؤثرتر و شایسته‌تر در دستگاه‌های اجرایی فراهم گردد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *