×
×

سرمایه‌گذاری ۷۶ میلیارد تومانی مخاطبان برای برنامه «کارمانی»

  • کد نوشته: 18468
  • ۱ مرداد
  • 126 بازدید
  • ۰
  • تهران- ایرنا- رئالیتی‌شو (نمایش واقعی) «کارمانی» که از ۸ خردادماه با اجرای محمد سلوکی در شبکه نمایش خانگی منتشر شده، با گذشت هفت قسمت حدود ۷۶ میلیارد تومان سرمایه برای طرح‌های ارائه شده، جذب کرد که میانگین زمان جذب سرمایه را به کمتر از ۲۴ ساعت رساند.

    سرمایه‌گذاری ۷۶ میلیارد تومانی مخاطبان برای برنامه «کارمانی»
  • اندیشه شیروان

    تهران- ایرنا- رئالیتی‌شو (نمایش واقعی) «کارمانی» که از ۸ خردادماه با اجرای محمد سلوکی در شبکه نمایش خانگی منتشر شده، با گذشت هفت قسمت حدود ۷۶ میلیارد تومان سرمایه برای طرح‌های ارائه شده، جذب کرد که میانگین زمان جذب سرمایه را به کمتر از ۲۴ ساعت رساند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *