×
×

شاخص حرفه‌ای‌بودن نشر کودک، تولیدات خلاق است

  • کد نوشته: 28800
  • ۱۲ مرداد
  • 55 بازدید
  • ۰
  • تهران- ایرنا- عضو هیات علمی جشنواره ملی و بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان گفت: برای فهم اینکه نشر یک کشور در حوزه کودک در سطح حرفه‌ای کار می‌کند یا نه، باید بررسی کرد که در حیطه کلیات چه اقداماتی انجام گرفته است.

    شاخص حرفه‌ای‌بودن نشر کودک، تولیدات خلاق است
  • اندیشه شیروان

    تهران- ایرنا- عضو هیات علمی جشنواره ملی و بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان گفت: برای فهم اینکه نشر یک کشور در حوزه کودک در سطح حرفه‌ای کار می‌کند یا نه، باید بررسی کرد که در حیطه کلیات چه اقداماتی انجام گرفته است.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *