×
×

رسانه، هویت‌یابی و اعتماد؛ سه ضلع محتوایی فیلم فجر۴۳ بود

  • کد نوشته: 306987
  • ۳۰ بهمن
  • 33 بازدید
  • ۰
  • تهران- ایرنا- کارشناس و پژوهشگر رسانه گفت: قهرمان و اسطوره در فیلم‌ها، عامل انسجام‌بخش آنها می‌شوند و مورد توجه هویت‌سازی قرار می‌گیرند؛ مثلا در «چشم بادومی» اسطوره‌ای از ملیت دیگری می‌تواند آن‌قدر کشش داشته باشد که نوجوان با آن همذات‌پنداری کند و خودش را در آن ببیند.

    رسانه، هویت‌یابی و اعتماد؛ سه ضلع محتوایی فیلم فجر۴۳ بود
  • اندیشه شیروان

    تهران- ایرنا- کارشناس و پژوهشگر رسانه گفت: قهرمان و اسطوره در فیلم‌ها، عامل انسجام‌بخش آنها می‌شوند و مورد توجه هویت‌سازی قرار می‌گیرند؛ مثلا در «چشم بادومی» اسطوره‌ای از ملیت دیگری می‌تواند آن‌قدر کشش داشته باشد که نوجوان با آن همذات‌پنداری کند و خودش را در آن ببیند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *