×
×

واکاوی عوامل موثر بر اقبال عمومی کمپین‌ها در رسانه‌های اجتماعی

  • کد نوشته: 335638
  • ۱۱ فروردین
  • 0 بازدید
  • ۰
  • تهران- ایرنا- هنگامی که افراد در شبکه‌های مجازی با یک کمپین مواجه می‌شوند؛ رفتارهای مختلفی از خود نشان می‌دهند. پژوهش حاضر با هدف واکاوی عوامل موثر بر اقبال عمومی کمپین‌ها در رسانه های اجتماعی انجام شده است.

    واکاوی عوامل موثر بر اقبال عمومی کمپین‌ها در رسانه‌های اجتماعی
  • اندیشه شیروان

    تهران- ایرنا- هنگامی که افراد در شبکه‌های مجازی با یک کمپین مواجه می‌شوند؛ رفتارهای مختلفی از خود نشان می‌دهند. پژوهش حاضر با هدف واکاوی عوامل موثر بر اقبال عمومی کمپین‌ها در رسانه های اجتماعی انجام شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *