×
×

افق پیش‌روی تبلیغات بدون استفاده از فناوری‌های نوین قابل تصور نیست

  • کد نوشته: 343433
  • ۱۸ فروردین
  • 0 بازدید
  • ۰
  • تهران- ایرنا- معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر ضرورت همگامی صنعت تبلیغات با تحولات فناورانه، گفت: افق پیش‌روی تبلیغات بدون بهره‌گیری از فناوری‌های نوینی چون پلتفرم‌های دیجیتال، هوش مصنوعی و بلاک‌چین، قابل تصور نیست.

    افق پیش‌روی تبلیغات بدون استفاده از فناوری‌های نوین قابل تصور نیست
  • اندیشه شیروان

    تهران- ایرنا- معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر ضرورت همگامی صنعت تبلیغات با تحولات فناورانه، گفت: افق پیش‌روی تبلیغات بدون بهره‌گیری از فناوری‌های نوینی چون پلتفرم‌های دیجیتال، هوش مصنوعی و بلاک‌چین، قابل تصور نیست.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *