×
×

ضرورت برگزاری نمایشگاهی که در آن به جای فروش، کتاب معرفی شود

  • کد نوشته: 349074
  • ۲۳ فروردین
  • 0 بازدید
  • ۰
  • تهران- ایرنا- مشاور حوزه بازاریابی و برندینگ کتاب و نشر با تاکید بر لزوم تغییر روند برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، گفت: باید روزی نمایشگاهی برگزار کنیم که به جای فروش کتاب در آن، کتاب‌هایمان را معرفی و عرضه کنیم.

    ضرورت برگزاری نمایشگاهی که در آن به جای فروش، کتاب معرفی شود
  • اندیشه شیروان

    تهران- ایرنا- مشاور حوزه بازاریابی و برندینگ کتاب و نشر با تاکید بر لزوم تغییر روند برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، گفت: باید روزی نمایشگاهی برگزار کنیم که به جای فروش کتاب در آن، کتاب‌هایمان را معرفی و عرضه کنیم.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *