×
×

بازنمایی مؤلفه‌های فرهنگی برند «ایران» در اینستاگرام/ غلبه عناصر سنتی بر مدرن

  • کد نوشته: 360442
  • ۳۱ فروردین
  • 0 بازدید
  • ۰
  • تهران- ایرنا- نتایج پژوهشی با عنوان «بازنمایی مؤلفه‌های فرهنگی برند ملی جمهوری اسلامی ایران در بستر شبکه‌ اجتماعی «اینستاگرام» منتشر شده در فصلنامه «رسانه» نشان می‌دهد تنها بخشی از فرهنگ متنوع ایران در اینستاگرام دیده می‌شود و رویکرد حاکم بیشتر گردشگری‌محور و بر سنت و گذشته متمرکز است، نه بر جلوه‌های مدرن وپیشرفته ایران.

    بازنمایی مؤلفه‌های فرهنگی برند «ایران» در اینستاگرام/ غلبه عناصر سنتی بر مدرن
  • اندیشه شیروان

    تهران- ایرنا- نتایج پژوهشی با عنوان «بازنمایی مؤلفه‌های فرهنگی برند ملی جمهوری اسلامی ایران در بستر شبکه‌ اجتماعی «اینستاگرام» منتشر شده در فصلنامه «رسانه» نشان می‌دهد تنها بخشی از فرهنگ متنوع ایران در اینستاگرام دیده می‌شود و رویکرد حاکم بیشتر گردشگری‌محور و بر سنت و گذشته متمرکز است، نه بر جلوه‌های مدرن وپیشرفته ایران.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *