×
×

تاکید بر ارتقاء سطح رضایت مندی مشتریان و سهامداران در محفل نوروزی بیمه سرمد

  • کد نوشته: 342299
  • ۱۷ فروردین
  • 4 بازدید
  • ۰
  • تهران – ایرنا – مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بیمه سرمد در نخستین روزهای کاری سال جدید، در دیدارهای جداگانه با معاونین، مدیران و کارکنان شرکت به ارائه رهنمودهای خود در راستای ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان و سهامداران پرداختند.

    تاکید بر ارتقاء سطح رضایت مندی مشتریان و سهامداران در محفل نوروزی بیمه سرمد
  • اندیشه شیروان

    تهران – ایرنا – مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بیمه سرمد در نخستین روزهای کاری سال جدید، در دیدارهای جداگانه با معاونین، مدیران و کارکنان شرکت به ارائه رهنمودهای خود در راستای ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان و سهامداران پرداختند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *